.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آینده با حضور معاون وزیر امورخارجه ؛
دفتر نمایندگی وزارت خارجه در ساری افتتاح مي شود
شمال نيوز: مازندران با توجه به توانمندی‌ها در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی دارای اولویت ویژه برای راه‌اندازی این دفتر بود، به همین دلیل ساختمان مناسبی برای دفتر وزارت امورخارجه در این استان...

 شمال نيوز: معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه هفته آینده در ساری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،حسن قشقاوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تاکنون 16 دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان‌ها راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: مازندران به عنوان هفدهمین استان دارای دفتر نمایندگی خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های استان‌های دارای دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه تصریح کرد: استان‌هایی که دارای پرواز بین‌المللی بوده و استان‌هایی که اتباع خارجی بیشتری دارند به همراه استان‌های دارای سرکنسولگری در اولویت احداث دفتر نمایندگی قرار دارند.

قشقاوی با اعلام اینکه مازندران با توجه به توانمندی‌ها در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی دارای اولویت ویژه برای راه‌اندازی این دفتر بود، بیان کرد: به همین دلیل ساختمان مناسبی برای دفتر وزارت امورخارجه در این استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دفتر اواخر هفته آینده با حضور معاون اداری مالی وزیر امورخارجه در ساری راه‌اندازی می‌شود، افزود: مسئولیت این دفتر نیز به یکی از مازندرانی‌های فعال در عرصه ارتباطات خارجی سپرده شده است.

معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این دفتر جهش مناسبی در فعالیت‌های بین‌المللی مازندران رخ داده و توسعه روابط میان کشورهای حاشیه دریای خزر با ایران صورت گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 شهريور 1391
آقای جواد عیسی نیا از کارکنان وزارت امور خارجه گزینه مناسبی برای این پست میباشند .ایشان فردی متدین و کاردان و از خانواده معظم شاهد میباشند .
محمد 29 شهريور 1391
امیدوارم افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان مازندران افق های در جهت گسترش مناسبات خارجی و بین المللی باشد از پیگیریهای مهندس طاهایی و قشقاوی در تحقق این امر مهم بسیار سپاسگذاریم و برای آقای عیسی نیا آرزوی توفیق داریم . شنیده ها حاکی است وی مدیری توانمند و متدین و فرزند دیپلمات شهید وزارت امورخارجه می باشد انشاء الله شاهد تحولی نو در اقتصاد استان باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.